Hermans Heftrucks

  • Referentie HermansHeftrucks 2

Als toonaangevende leverancier van hef- en hijswerktuigen in de Kempen was Hermans Heftrucks uit Rijkevorsel op zoek naar een manier om hun onderscheidend vermogen duidelijk naar buiten te brengen: een persoonlijke aanpak met gespecialiseerd advies op maat van elke klant. Hermans Heftrucks vroeg aan Phobos & Actor om een campagne uit te werken waarbij deze sterke zowel naar tekst als grafiek toe sterk uitgespeeld wordt.

Zo lanceerde Phobos & Actor een nieuwe baseline voor Hermans Heftrucks: “zoekt het niet te ver”. Met deze baseline wordt duidelijk aangetoond dat Hermans Heftrucks steeds dicht bij zijn klanten staat, en dat het ook niet nodig is om “verder” te gaan buiten de Kempen om gespecialiseerde toestellen op maat van elke behoefte te vinden. In de campagne werd creatief gespeeld met “zoek” en “zoekt”. De slogan op diverse billboards in een brede regio luidt “zoek het niet te ver” en verwijst hiermee meteen naar de “zoekt het niet te ver” baseline. Phobos & Actor voorzag voor deze campagne een volledige fotoshoot op maat met diverse hoogtewerkers en de eigen mensen van Hermans Heftrucks als model. Het resultaat is zeker graag gezien in de Kempen en daarrond.