Bedrijf / Nieuwsbrief april 2013

Nieuwsbrief april 2013

Prijsaanvraag en bestelling... Het resultaat van je reputatie

"You can't build a reputation on what you are going to do."  
april 2013

Beste Carlo, 
Vaak zie je mensen strijden voor erkenning, alsof dat met woorden bereikt kan worden. Een echte reputatie bouw je door je verwezenlijkingen, stap voor stap, steen voor steen, elke keer dichter bij de lange termijn.

Mensen en organisaties blijven bouwen aan hun reputatie, en met Phobos & Actor zetten we er graag enkele in de kijker.

Fairtrade@Work
Voor organisaties met een reputatie
People, planet, profit... Kies je voor producten met het Max Havelaar keurmerk, dan kies je voor een integrale aanpak van duurzame ontwikkeling. Net wat bedrijven met reputatie nodig hebben.

Ben jij de onherkenbare superheld, de stille kruisvaarder? Vechtend voor eerlijke handel en een faire wereld? Take a step, en kijk op www.fairtradebizz.be

Meer non-profitprojecten van Phobos & Actor
Uitnodiging Workshop elektronische facturatie
Keynote met reputatie over facturatie
    
3,5 miljard euro besparen met de e-factuur...
Dit berekende de Federale Dienst voor Administratieve Vereenvoudiging. Met als gastspreker Mr. Erwin De Pue verneemt u het rechtstreeks van de Directeur Generaal.

Leer hoe je organisatie met de e-factuur kan omgaan, van zender tot ontvanger, en hoe je deze legaal kan archiveren. Workshop op 23 mei, om 9 uur in 4WINGS - Westerlo.

Info & inschrijven


Hedendaagse vormgeving voor Dillen Bouwteam
Hoe een gerespecteerde waarde blijft vernieuwen
Als renovatiespecialist kan Dillen Bouwteam terugblikken op een feestelijk 2012. Niet alleen werd de 50ste verjaardag gevierd, bovendien ontvingen ze voor hun uitmuntend diversiteitsbeleid de Jobkanaalprijs.

Ook hun visuele representatie werd vernieuwd, waarmee de uitstraling ook weer volledig in evenwicht is met de hedendaagse aanpak van Dillen Bouwteam.
Een reputatie waarmee én waarop je kan bouwen.

Meer voorbeelden van logo's en huisstijlen
Wetravel2, met ervaring en toch nieuw  
Reisformules voor mensen met een tijdelijke of permanente fysieke beperking   

Wat ook het vooroordeel moge zijn, je echte reputatie bouw je op met praktijkvoorbeelden. Als reisorganisatie en consultancybureau is Wetravel2 als ervaringsdeskundige ideaal geplaatst om net die extra dienstverlening te bieden die reizen mogelijk maakt. Aangepast vervoer, verhuur van hulpmiddelen, aangepaste excursies en beschikbare medische hulp...

Hun reisaanbod naar Tenerife, Aruba, Curaçao en Kenia kan beslist iedereen bekoren.
Géén stigmatisering maar een trendy, upmarket en hip merk dat reizen, fun en (her)ontdekking zonder beperking centraal zet. Geen nadruk op wat niet kan, wel op wat wél kan.

Nazan, mooier dan je spiegelbeeld
Het logo als een ambigram
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land...
Jouw spiegelbeeld verraadt je gezondheid, gemoed, vertrouwen: een niet te verloochenen beeld... een 1 op 1 met je reputatie. Nazan is als beauty advisor ideaal geplaatst om advies en workshops te geven over schoonheidsproducten en -verzorging.

Het nieuwe logo en de huisstijl spelen helemaal in op die behoefte. Zo zie je het spiegelend effect van het Nazan-logo en gebruikten we speciale druktechnieken om het gevoel ideaal te maken.

We konden het niet zonder jou...
De Constant Contact All Star Awards...

Graag delen we onze vreugde met onze lezers. Want onze loyale lezers maakten deze nieuwsbrief voor het 5de jaar tot de beste van de klas. We braken records in lezen, doorsturen, social media en links...

Ook enkele van onze klanten braken records in hun sector. Zo mogen we zeker Carre Mode en Kunstuitleen Dijkstra in de bloemen zetten.

Ook interesse in efficiënte e-mail marketing? Kijk dan naar de mogelijkheden van Constant Contact.

Meer info over e-marketing
AZ Turnhout
Zet zijn waarden om in daden...
Niets heeft zoveel impact op je reputatie dan het gevoel dat jouw klanten, patiënten en bezoekers ontvangen. Bij AZ Turnhout werkt men bewust aan zijn reputatie en omgang door waarden te communiceren met medewerkers en bezoekers.

Stap voor stap, in een plan over meerdere jaren, werken ze aan de bewustwording en de bekwaamheden om waarden om te zetten in daden. De eerste twee waarden kwamen reeds in beeld: betrokken en inlevend zijn. Stap voor stap, steen voor steen, bouwen aan de toekomst.

Meer campagnes
Ons doel is om organisaties en bedrijven zo efficiënt en rendabel mogelijk te maken. Samen zoeken we oplossingen, wetende dat tijd en budget gelimiteerd zijn. Passie, vormgeving en vakkennis zijn de ingrediënten voor je imago, en zullen, indien continu ingezet, ook jouw reputatie verbeteren.

Hulp voor jouw reputatie? Contacteer ons nu voor advies...

Met vriendelijke groeten,

Carlo van Tichelen
Partner - Phobos & Actor
Barbara Evert Joke Jonathan Guy Michèle Luc Carlo Heidi Bram An Joyce Jasmien   Maria  
STAY CONNECTED

Like us on Facebook   Follow us on Twitter   View our profile on LinkedIn