Bedrijf / nieuwsbrief jan feb2016

nieuwsbrief jan feb2016

"Succes is een nevenverschijnsel dat nooit het doel mag worden."

jan - feb 2016

Beste Carlo,

We hebben allemaal wat te vieren. Bij feesten denken we aan uitnodigen, eten, drinken en entertainment... Maar dit zijn slechts de 'Olympische toelatingsvoorwaarden'. Wie echt succesvol wil zijn, moet zijn doelen bereiken en verwachtingen overtreffen.

Een event is de communicatieuitdaging bij uitstek: de plek om nieuwe klanten te werven, personeel te motiveren en het publiek iets bij te brengen. Meetbare doelstellingen dus, verpakt in een creatieve beleving.

Sprookjes bestaan, zolang je durft geloven...

Een historisch sprookje dat tot leven komt
Wie de geschiedenis doet herleven, bouwt aan de toekomst.
Het zijn woelige tijden. Koning Albert 1 leidt België door de Eerste Wereldoorlog. Zowel tijdens als na de oorlog neemt Albert zijn rol als bemiddelaar op. Een unieke totaalbeleving in een regie van Luc Stevens. Een Vlaamse topcast, waarvan we de namen nog niet mogen vrijgeven, geflankeerd door 200 dansers, acrobaten, figuranten, paarden en authentieke voertuigen.

Elk event streeft naar een beleving die onvergetelijk is. Dat ene moment dat gegrift staat in het geheugen van elke aanwezige. Prins Simon de Merode opent de poorten van het kasteel voor meer dan 24.000 toeschouwers, genodigden en vips. Een evenement waarop je als bedrijf kan schitteren, een ultieme beleving voor klanten, personeel en het grote publiek.

Interesse in partnership of deelname...
DREAMOLOGY
Met bijna 700 ondernemers werd voor de 3de keer op rij een record gebroken op de Voka Réveillon. Zorgen voor de wereldnoden van de toekomst, vertaald als Dreamology, was het thema van de avond en ook de inspiratie van Kaneka. Meer dan ooit stond de boodschap centraal: de toekomst is vandaag, positief en aan de Kempen.

De boodschap centraal zetten is een doel voor elk evenement. Het is de reden van je bestaan, je unieke kans om de investering om te zetten in een waarde voor de toekomst. Van prospecten klanten maken, van personeelsleden apostelen en van klanten ambassadeurs. Vergeet je verschil dus niet te claimen in één duidelijke boodschap!  

Ontdek de boodschap van 15 Kempische ondernemers...
COPPA CLASSIC DAYS

Het sprookje voor elke autoliefhebber  

Op 2 jaar tijd groeiden de Coppa Classic Days uit tot een event met internationale uitstraling, met tourrit, oldtimer-treffen en concours d'élégance. Kiwanis Kempenkring zag het aantal inschrijvingen en bezoekers exponentieel groeien... Maar de locatie is op maat van de groei en het aantal stoelen steeds doordacht.

Organisatoren mikken steeds op veel volk... Maar wat is dat? Simpel, in een zaal van 1000 is dat 1001 en in een klaslokaal van 20 ontvang je best 21 deelnemers. Het succes van een beurs meet je aan de wandelgangen en dat van een markt aan de drukte tussen de kramen.

Als organisator moet je leren inschatten en je aankleding, locatie en aantal stoelen aanpassen aan het aantal bezoekers. Liefst "on the spot". De legendarische Reflex had een scheidingsmuur om flexibel om te gaan met bezoekers. Een goed café heeft een drukke smalle doorgang aan de toog en bij een training is er steeds 1 stoel te kort... voor die extra verwachte deelnemer. :-)

Denk ook jij aan een event of beursdeelname?
Hoe van 100 euro, 130 maken?

De echte meerwaarde van een bedrijf is het recht dat je verdient om voor iets van 100 €, 130 te vragen. Het wordt bepaald door je merkwaarde, waardestrategie en waardepropositie. Aan de hand van effectieve marketingmodellen geven we een toepasbare toolkit voor klantenwaarde.

Carlo van Tichelen loodst je tijdens deze korte en gerichte ontbijtsessie door waardemodellen op strategisch, merk- en productniveau. Je ontvangt bovendien een exclusieve en handige toolkit om de modellen toe te passen op je eigen product of organisatie.

Inschrijven op donderdag 10/03 of dinsdag 15/03
Ons doel is bedrijven en organisaties te helpen met de gepaste benadering van nieuwe of bestaande offline en online projecten. Voor ons gaat het om de juiste dingen doen. Vanuit onze kennis van ondernemerschap, strategische marketing en verschillende vakdomeinen kunnen we een coherent en duurzaam geheel ontwikkelen. En zo zorgt onze creativiteit voor uw rendabiliteit!

De juiste aanpak zorgt dat je bij events het 'Olympisch minimum' behaalt, op omgevingsfactoren, eten, drinken... Maar met die juiste aanpak geef je ook een blijvende beleving mee, breng je de boodschap over en maak je het succes voelbaar. Wij gaan voor events die doelen bereiken en verwachtingen overtreffen! 

Hulp nodig bij events met de juiste boodschap? Contacteer ons voor advies.

Met vriendelijke groeten,

Carlo van Tichelen
Partner - Phobos & Actor
                
 Tim - Barbara - Matthias - Joke - Guy - Michele - Luc - Carlo - Heidi - An - Jasmien - Maria - Ann - Ronny