Nieuwsbrief maart 2009

 

Nieuwsbrief maart 2009

Phobos Marketing & Reclame Tips
  Maart 2009                                                                          Marketing- en Reclametips
"Waar rook is, is vuur. Waar passie is, is liefde."
auteur onbekend
INHOUD
Resto Frit Beurs
Schoolboeken
Ramen & Deuren
Samson in Space !
KMO-Portefeuille

Bespaar tot 50 % op advies en strategisch advies.

Het Vlaams agentschap ondernemen gaf deze erkenning voor volgende domeinen:

Advies: (max. 5000 €/jaar)
Strategisch Advies: (max. 25.000 €/jaar)
- Marketing, Communicatie, Verkoop
- Organisatie & Kwaliteit
- Algemene Persoonlijke Vaardigheden
All Star Award

Phobos nam de All Star Award van Constant Contact in ontvangst.

's Werelds grootste e-mailmarketing softwarefirma gaf deze erkenning voor nieuwsbrieven die het responsgemiddelde blijvend overtreffen.

Relevantie: 't is geen geheime formule, maar wel een efficiënte.
Cultuurcentrum 't Schaliken

Ook voor het 3de seizoen koos Stad Herentals voor Phobos als de
marketing- & reclamepartner

voor cc 't Schaliken.

Wil je nog een plaatsje voor dit seizoen... wees er dan vlug bij.
Phuso

De positieve persoonlijke screening als adviseur geeft de kwalitatieve dienstverlening van Phobos nog meer vertrouwen.

In zijn globale conclusie deed Fons Mertens volgende uitspraak: "Hij (cvt) wordt immers gekenmerkt door de eigenschappen van een creatieve en gedreven marketeer die middels een groot inlevings- en doorzettingsvermogen en een gezonde oordeelsvorming als stuwende kracht zijn schouders kan zetten onder een veeleisend project en een meerwaarde zal leveren door het aanbrengen van nieuwe ideeën en het bedenken van originele oplossingen." (einde citaat)
N E T W E R K E N
Donderdag 2 april
Ondernemersnetwerk WhosWho
Netwerken zonder plichtplegingen in Largo Dox te Turnhout vanaf 18 u.
Van Roey is de partner van de avond.

Donderdag 9 april

Uitnodiging Netwerkavond

Netwerken zonder plichtplegingen in Link 21 te Herentals vanaf 18 u. Willy Naessens is de partner van de avond.

Let's Connect !

Let's Connect
Met een attitude van "eerst geven, dan onderhouden en ten slotte vruchten plukken" schreef Jan Vermeiren, netwerkcoach, deze Amazon bestseller...

In Let's Connect ontdek je hoe je efficiënt je
Linked-innetwerkmoment kan voorbereiden, hoe je je eigen grenzen verlegt en hoe je efficiënt een gesprek aanknoopt en beëindigt.

Een boek boordevol tips en tricks, ervaringen en uitdagingen. En al voel je af en toe de Vlaamse oorsprong in de Engelse tekst, toch zie ik er al volop naar uit om zijn technieken voor online-netwerken te ontdekken.
 
Beste,,

De beste netwerkers zijn echte werkers. Het gaat immers niet om het netwerken maar over met welke passie je echt je job doet leven. Passie om te luisteren en te investeren in oplossingen voor anderen.

Netwerkers zijn eigenlijk langetermijnverkopers. Eerst relatie, dan communicatie. Met deze nieuwsbrief onderhouden wij onze relaties, en ontdek je hoe Kempische ondernemers hun netwerk versterken.

Veel leesgenot.
    
Resto Frit nodigt uit...  

Resto-Frit BeursHet is een oud gezegde dat de beste reclame van mond tot mond gaat. Maar hoe kun je die verspreiden als de monden niet samen komen? Resto Frit, de grootste grossiersgroep van de frituursector in België, nodigt zo al meer dan 15 jaar zijn klanten uit op een heuse beurs.

Met enkele duizenden bezoekers is het beslist de grootste frituurbeurs van ons land en er bestaat geen snellere manier om aan al je klanten een boodschap over te brengen. Niet alleen de boodschap van 60 standhouders en 80 vertegenwoordigers, maar ook training, eten en drinken, feesten en fuiven zorgen voor een krachtige boodschap.

Ook Phobos sleutelt al meer dan 15 jaar aan de opbouw van dit netwerk, door al deze bezoekers keer op keer attractief uit te nodigen.

    
Plantyn, informeren en inspireren  
Geen boek kan zonder lezers...

Plantyn
Levenslang leren geldt zeker ook voor leerkrachten in deze veranderende wereld. En een boodschap blijft ook voor hen het beste hangen als ze alle zintuigen van het persoonlijk gesprek bespeelt.

Plantyn inspireert daarom met folders en mailings, om de relaties echt op te bouwen via boekpresentaties, waarbij ook hun netwerk versterkt wordt.

De persoonlijke presentatie zorgt voor het vertrouwen, niet omwille van de vlotte extraverte aanpak, maar omdat je bij een persoonlijk gesprek altijd een beetje kwetsbaarder bent. Jouw authenticiteit maakt het verschil.

    
Vermat maakt het relevant
 
Grijp het moment om te communiceren...

vermatOm een netwerk warm te houden heb je verschillende hulpmiddelen. Zo kan je een persoonlijke mail sturen de dag na een ontmoeting. De persoon aan je linken via linked-in of facebook. Uit het oog uit het hart, is jou beslist welbekend, en daarom kan je maar best jouw persoonlijke relaties blijvend onderhouden.

Klanten en prospecten uitnodigen op je jaarlijkse opendeurdag, of ze gewoon blijvend informeren met een relevante nieuwsbrief. Bij Vermat kozen ze alvast voor de digitale formule die, juist gebruikt, een hoge slaagkans en kostenefficiënte oplossing biedt.

    
De SMULLLBOX van Samson doet je sparen...  
Ook in B-to-C doe je aan netwerking...

Spaaractie
Zo zorgt de spaaractie van de Smulllbox ervoor dat kinderen vaker en trouwer hun ouders naar de frituur brengen. En zorgt Samson voor de persoonlijke uitstraling. Een internetwedstrijd en ruimteworkshops zorgen ten slotte voor ervaringsgerichte marketing.

Ook jouw persoonlijke uitstraling bepaalt mee het succes van je netwerkmogelijkheden want meer dan 70 % van onze eerste indrukken zijn gebaseerd op non-verbale signalen.

Of hoe was het weer? Spreken is zilver, zwijgen is goud!

 
Benieuwd of jij je netwerk anders gaat bekijken: de rijkdom van je persoonlijke adresboek en de opvolging, zodat de adressen morgen nog even warm zijn als gisteren.

Heb je of ben je uitgenodigd, voorbereid en authentiek? Dan zal je volgend netwerkevent wellicht meer vruchten dragen. Of je ze ooit zal plukken hangt ervan af of ze de tijd krijgen om te rijpen en dan voor jouw mandje kiezen.

Veel netwerkgenot,
 


Carlo van Tichelen
Phobos Marketing- & Reclameadviesbureau
100 klantgerichtheidsversnellers
Schrijf in op onze nieuwsbrief
Inschrijven