Bedrijf / nieuwsbrief sept okt 2015

nieuwsbrief sept okt 2015

"If you just focus on the smallest details, you never get the big picture right."

sept - okt 2015

Beste Carlo,

Mijn pleidooi voor vandaag: "Neem afstand en focus op het grotere geheel." Focus is essentieel voor een onderneming, maar vaak focussen we te veel op het kleine of op de details. De echte focus is iets waar je klant naar op zoek is. Dat is vaak géén product, maar wél een oplossing.

Op wat focus jij? En hoe maak jij het verschil?

DAF Trucks Vlaanderen
Elke communicatie heeft een doel en een focus ...
Al bijna 50 jaar worden in Oevel (Westerlo) assen en cabines voor verschillende DAF-modellen geproduceerd. DAF biedt werkgelegenheid aan meer dan 2000 arbeiders en bedienden. Dagelijks worden er voor meer dan 150 vrachtwagens assen en cabines geproduceerd.

"Creatieve en out-of-the-box-ideeën die verrijkend zijn voor ons bedrijf."
Marc Beets, DAF Trucks Vlaanderen NV

Voor DAF Trucks Vlaanderen creëerden we een heuse beleving op de familiedag in Eindhoven. Ruim 30.000 deelnemers ontdekten het belang en de focus van DAF Trucks Vlaanderen.

Expertise in marketing en communicatie bij B2B-bedrijven
The Chemistery bij Janssen
Een verhaal met een focus: "Er was eens ..." 
Er gebeuren bijzondere en magische dingen in Geel. Janssen Pharmaceutica produceert er wit poeder, het actieve bestanddeel van geneesmiddelen. Met dat poeder worden in andere vestigingen medicijnen gemaakt: pilletjes, spuiten, vloeistoffen, zalven, pleisters ... Over de hele wereld worden er patiënten mee behandeld en genezen.

In opdracht van PFL en in4events ontwikkelden we samen een heuse magische beleving op het domein van Janssen Pharmaceutica in Geel. Chemistery nam je mee in een verhaal van een ver verleden. In de korte theaterstukjes, verspreid over de hele productiesite, ontdekte je meer over de geheimen van de scheikunde. Groot of klein, jong of oud: de kracht van een verhaal spreekt iedereen aan. Met de juiste focus kan je ook steeds een boodschap overbrengen. 
Phobos & Actor: campagnes met de juiste focus
Practimed ... 50 jaar

Van uitnodiging tot organisatie, meer dan goud!  

50 jaar geleden stapten 16 dappere huisartsen naar de notaris en richtten de samenwerkende vennootschap Practimed op, in de ruime omgeving beter gekend als het Medisch Centrum van Tessenderlo. De toekomst inzetten met een nieuw logo, een nieuwe uitstraling en dynamiek en het geheel samen vieren was de uitdaging. Uitnodiging, videopresentatie, decor, animatie en acts werden in een gouden jasje gestoken. Het resultaat was een gouden jubileum dat in stijl werd gevierd.

Ook zin in iets nieuws?
Ons doel is bedrijven en organisaties te helpen met de gepaste benadering van nieuwe of bestaande offline en online projecten. Voor ons gaat het om de juiste dingen doen. Vanuit onze kennis van ondernemerschap, strategische marketing en verschillende vakdomeinen kunnen we een coherent en duurzaam geheel ontwikkelen. En zo zorgt onze creativiteit voor uw rendabiliteit!

De juiste aanpak zorgt voor de sterkste focus, legt het juiste accent in jouw event, website en marketingactiviteiten.

Hulp nodig in communicatie met de juiste focus? Contacteer ons voor advies.

Met vriendelijke groeten,

Carlo van Tichelen
Partner - Phobos & Actor