Bedrijf / Nieuwsbrief september 2014

Nieuwsbrief september 2014

aug - sept 2014

Beste, 

Als beheerser van de kunst van het beminnen beschreef Ovidius op een speelse en vernieuwende manier hoe alles verandert, maar niets vergaat...

De kunst van de liefde, het verleiden en beminnen, is voor elke organisatie een uitdaging. Bij Phobos & Actor werken we doordacht aan de perceptie, zodat het uiterlijke het innerlijke versterkt.

H. HARTZIEKENHUIS MOL
Een nieuwe dynamiek...
Eind 2013 werd het duidelijk dat de geplande fusie tussen de ziekenhuizen van Mol en Geel niet zou doorgaan. Het H. Hartziekenhuis vaart nu zijn eigen koers. En groeit. Uitgerekend op de "Dag van de Ziekenhuismedewerker" stelde het management het geëvolueerde logo voor. Een nieuwe frisse wind door een ziekenhuis van passionele medewerkers...

Heel wat organisaties en non-profits kiezen voor Phobos & Actor
20 sprekers - 30 standen
Hét Voka-netwerkmoment om te ontdekken

Met "Kom uit de Doos" nodigt Voka - Kamer van Koophandel Kempen ondernemers, kaderleden en managers uit om te netwerken, zichzelf te tonen en van elkaar te leren. Je kan kiezen uit talrijke speeches van experten en toptrainers en zo jezelf verder ontwikkelen.

Deze keer géén Kempische bescheidenheid voor heel wat nieuwe en bestaande bedrijven. Ze zetten hun bedrijf in de kijker. Ze komen "uit de doos"!

Ben jij al ingeschreven?

Phobos & Actor: strategische partner voor doordachte events
VOOR
én NA
Gauquie interior: "The first impression"

2500 m2 stijlvolle en functionele meubels

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dit winkelpand aan de Bergensesteenweg in Sint-Pieters-Leeuw schreeuwde als het ware: "Blijf hier buiten." De nieuwe uitbater begreep de uitdaging en gaf het hele gebouw, van raamstijlen tot verlichting, een nieuwe verpakking, met de hulp van Phobos & Actor.

Phobos & Actor stond in voor branding, gevelontwerp & uitvoering, interieurdecoratie, website...
Vleugels Interieur: een strategisch imago   
Eén vlag dekt één lading! 

De tijd dat één vlag meerdere ladingen dekte, is voorbij. Klanten kiezen voor experten ter zake. Verschillende markten vragen om verschillende benaderingen. Eén naam, website per niche. Naast Vleugels Interieur is er dus ook Medi Design, voor apotheken en de medische sector.

COPPA CLASSIC DAYS 
Wanneer de liefde passie wordt... 

De liefde voor auto's en een idyllisch kader: een unieke kans om de schoonheid der dingen te koppelen aan de geneugten des levens. Wie houdt van mooie wagens kan ze bewonderen. Wie er een passie van heeft gemaakt, kan meerijden. Gedurende drie dagen tovert Kiwanis het prachtige kader om tot een reuze evenement. Elke dag wordt een uniek aanbod van Dinner & Dance geserveerd. De jaarlijkse fundraising van Kiwanis is een belangrijke bijdrage aan heel wat sociale projecten. Want wie verleidt, moet ook beminnen.

Ons doel is bedrijven te helpen met de gepaste benadering van hun doelgroep. Offline of online projecten, aankleding of strategie... Alle communicatie draagt bij aan de juiste perceptie van een product of dienst.

Onbekend maakt onbemind. Wij creëren communicatie die de aandacht trekt, die verleidt en die bindt...

Hulp nodig? Contacteer ons voor advies.

Met vriendelijke groeten,

Carlo van Tichelen
Partner - Phobos & Actor
STAY CONNECTED

Like us on Facebook   Follow us on Twitter   View our profile on LinkedIn
Forward this email



Deze e-mail werd verzonden naar jasmien@phobosenactor.be, door carlo@phobosenactor.be |  
Profiel/e-mailadres bijwerken | Onmiddellijk verwijderen met SafeUnsubscribe| Privacybeleid.
 

Phobos & Actor - Marketing en Reclame | 014 23 28 47 | Grotesteenweg 3a | Geel | 2440 | Belgium