Renotec

  • renotec website

Group Renotec, bestaande uit Renotec, Areno, Gebr. Van De Velde en Recona, werd door Phobos & Actor in een nieuw kleedje gestoken. Een bouwfirma met een constructief logo, de basis voor de verdere carrière van het bedrijf. De logo’s van de groep stralen kracht en samenhorigheid uit. De baseline was een bijkomende vraag naar ons toe: “renovating for the future”. Ook hiermee wilden we de nadruk leggen op de core business van het bedrijf en de toekomstgerichte aanpak van hun activiteiten.

Group Renotec bestaat uit meerdere bedrijven. En deze broertjes en zusjes delen één website. Dit maakt updates handig via één cms-module. De website is volledig opgebouwd uit verschillende parameters om beter te scoren bij zoekmachines. Ook copywriting kwam hierbij aan bod. Onze letterkok Bram Starckx heeft aan de hand van interviews in de verschillende afdelingen de teksten geschreven. Handig is dat Bram rechtstreeks in het administratiepaneel kan schrijven. De lengte van een tekst is trouwens belangrijk in een website: voldoende informatie geven en grafisch aantrekkelijk blijven om te lezen. Op die manier wordt tijd en werk bespaard en u als klant kan op uw twee oren slapen.