Magic Dice

  • magicdice website
  • magicdice fotografie

Een casino, een speelhal, een lunapark… We geven ze vele namen, maar Magic Dice is een keten van speelzalen met een sterk professioneel beleid. De 10 speelzalen zijn verdeeld over de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant, Limburg en Oost-Vlaanderen. Dankzij een eenduidige huisstijl en speelzalen in dezelfde sfeer, is Magic Dice één van dé grote spelers in ons land. Amusement en entertainment staan centraal. Alles wordt streng gecontroleerd en het spelplezier van de kansspelen wordt verhoogd. Wist je dat… er tot 40% meer te winnen is, per geïnvesteerde euro, in een kansspelinrichting dan bij de Lotto? Straf hé!

De nieuwe site bevat meer info dan ooit tevoren. Je krijgt er een drempelverlagend effect door een handige uitleg over de speelzalen, de spelletjes en tips om spelen nog leuker te maken. Maar daar stopt het niet. Vanaf nu kan er online gespeeld worden. Weliswaar nog niet voor echt geld, maar dat is voor de toekomst. Alle spelletjes zijn online beschikbaar en kan je zo dikwijls spelen als je zelf wilt. Je zal in het casino terechtkomen als een echte professional. Ga snel een kijkje nemen en snuif de sfeer alvast online op.

“Ik wil entertainment, plezier, gezelligheid!” Dat was de briefing om sterke beelden te creëren en ze zijn goed gelukt. Magic Dice is puur plezier en dat komt goed naar voor. Met onze ster als centrale gast was het pure sfeer tijdens de shoot en erna. Magic Dice wil de gezellige sfeer van elk casino weerspiegelen in de communicatie. En met video en beeld slagen we daar sterk in.

Het leven bestaan uit keuzes maken. En dat is de basis van de Magic Dice reclamespot dit in 2008 en begin 2009 het VTM-scherm vulde. Keuzes maken is een boodschap die doorheen gans de spot terug naar voren komt. Het is begonnen bij een brainstorm binnen Phobos & Actor en de gekste ideeën komen dan naar boven. Hiermee kon de illustrator van start. Kleine illustraties gaven stap voor stap de 20 seconden weer in een schetsmatige voorstelling. En het enthousiasme van onze klant maakte een snelle beslissing. En toen kon de scouting beginnen: locatie, wagenpark, acteur en actrices, kledij, visagiste, een cameraploeg en nog veel meer. Het vele voorbereidingswerk zorgde voor een perfecte shoot in een 12-uren race tegen de tijd. En dan kon de montage beginnen. En het resultaat mocht er zijn.