Speedo

  • Speedo cataloog

Zeggen we zwemmen, dan horen we Speedo. Horen we Michael Phelps, dan zien we Speedo. De fabrikant van badpakken en bikini’s is de meest bekende speler in de zwemindustrie. Maar ook bij Speedo zijn ze zich van de modetrends bewust: kwaliteitsvol én modieus mee met het volgende seizoen. En ook kledij mag niet meer ontbreken de dag van vandaag. Speedo heeft een wereldwijde reputatie. Voor de Benelux en Frankrijk doen ze alvast een beroep op Phobos & Actor.

Om Speedo in meer dan 600 winkels de nodige visibiliteit te geven, worden “lama’s” of kartonnen zuilen gecreëerd, in offset gedrukt. Deze zuilen zijn zeer gemakkelijk op te zetten door het interne systeem met rekken. Handig om te versturen want de zuil plooit helemaal in elkaar tot een formaat van 50 x 50cm. Gewoon uit de verpakking halen en hij klapt helemaal open. 2 seconden om op te zetten en een kleine kost voor een grote visibiliteit. De zuilen bestaan in verschillende afmetingen maar Speedo is all over the place. Daarom wordt voor een tussenmaat gekozen om in elke winkel of keten duidelijk naar voor te komen.

Net zoals de kartonnen zuilen, geven kubussen een mooie indruk in elke winkelomgeving. Ze zijn handig om te versturen en je kan ze in geen tijd opzetten. Elk seizoen brengt Phobos & Actor de meest sprekende beelden naar boven om elke winkel of keten de uitstraling te geven die ze verdienen. POS in karton was vroeger echt weggelegd voor de grote oplages, maar vandaag de dag is er veel veranderd. De onbetaalbare prijzen voor kleine oplages zijn verleden tijd. Dus tijd om uw POS-materiaal onder de loep te nemen. Vraag om advies alvorens een beslissing te nemen. De onmogelijke zaken worden misschien mogelijk en er zullen hoogstwaarschijnlijk nieuwe materialen en mogelijkheden zijn die zeker de moeite waard zijn om te bekijken.

Als het nieuwe seizoen van de badpakken er aan komt, komen de prachtige beelden weer boven. Elke 6 maanden moeten de nieuwe catalogi bij de winkeliers voorgesteld worden. En daarvoor maken we er telkens opnieuw werk van om deze op een duidelijke manier samen te stellen. Deze catalogi zijn een verkoopinstrument voor elke vertegenwoordiger. Met alle technische informatie direct bij de hand en enkele sfeerbeelden kunnen ze op pad om de collectie van het nieuwe seizoen voor te stellen.